fbpx

【最受歡迎強積金基金表現】

每一間強積金總有佢自己嘅明星強積金,最受人歡迎,最多人會擺錢入去。我地就睇下每間營辦商最有規模嗰隻強積金表現如何。

 

唔難發現,多數計劃裡面最受歡迎嘅都係香港股票基金或者係增長基金。但係,多數人揀未必就代表表現最好。恆指呢五年一直跑輸其他指數都幾多,香港股票基金自然亦都無運行,而增長基金就相對比較穩陣,因為佢混合資產嘅特牲,表現可以話係不過不失。

 

比較值得留意嘅係宏利,永明同萬全。宏利嘅明星基金「宏利MPF康健護理基金」喺芸芸嘅MPF表現嚟講相當突出,就算喺今年跌到阿媽都唔認得嘅市況下仍然差唔多持平。而最難得就係宏利嘅客識得擺錢落呢隻基金度,反映公司本身推廣呢隻基金非常成功。睇番永明,佢嘅明星基金「永明強積金香港股票基金」其實喺香港股票基金類別表現亦都唔錯,已經跑贏多數對手,奈何嗰市唔就,你有幾outperform恆指都無用,最後都輸其他指數一條街。而萬全嘅「萬全美國股票基金」就真係無野可以挑剔,萬全嘅客非常醒目,一注獨得,五年增長接近7成。

 

所以,真係唔好人買我就買,最緊要不時審視自己嘅風險接受程度,留意多啲強積金嘅新聞,做個精明投資者。

 

備註﹕

i. 若該基金含有不同單位,表現只計算較高回報的基金單位

ii. 若營辦商提供不同強積金計劃,表現只計算當中規模最大嘅基金